Magnetisk Island

publicerat i Allmänt;
Sen blev det en snabb tur till Magnetic Island. 
Haha dit var den en rolig resa. Bussen vi valde att åka en sen buss för jag skulle på ett möte om telefonen. Så när den väl kom fram till Townsville därifrån vi skulle ta färjan till Magnetic Island. Så färjorna hade slutat gått och skulle inte börja gå förrän halv sex på morgonen. Så vi bestämde oss för att sova på buss stationen, men det var bara jag som sov för Rebecca lät mig sova istället för att väcka mig och byta. 

Men när vi väl kom fram så var det så vacker. Hostelet låg precis vid stranden och allt var bara så vackert.Medans Rebecca g ick och la sig så satte jag mig vid poolen med Ipaden och njöt av solen och tystnaden. 
Den kvällen blev det drickar bingo. Det var jätte kul och man fick träffa massor nya människor.

Tyvärr har jag inga bilder från Magnetic Island.  

Kommentera inlägget här :