Nya äventyr!

publicerat i Allmänt;
I söndags lämnade jag äntligen Cairns. 
Flög ner till Brisbane då jag få jobb 40 minuter söder om Brisbane city.
Jag jobbar nu som en Au Pair/nanny till två små barn. En dotter på 2 år och en liten son på 3 månader. 
Mamman och pappan är jätte trevliga och otroligt snälla. 
Jag har fått mitt egna rum äntligen! Så trött på att dela rum med 7 andra människor! Hihi 
Jag får låna en av deras bilar och åka runt på mina lediga dagar. 
Jag jobbar måndag, tisdag och torsdag mellan 9-17 sen jobbar jag onsdag 20-22 och söndag mellan 11-17. 
Sista biten av min spring runda. Och huset jag bor i. 

Från mitt fönster. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mamsen:

Skönt att du äntligen är på plats på en fast punkt. Kan tänka mig att sängen och rummet är den största glädjen nu i början. Det här blir en härlig erfarenhet och för att citera Tuva "alla barn älskar Ida"

2:a kommentar, skriven , av Mamsen:

Ser att det är lagom med backar för löpträning. Kämpa på!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt att du får en fast plats att vara på nu.. Duktig du är som löptränar, ha de bra o var rädd om dig

Kommentera inlägget här :